úterý 25. září 2012

Birch Alley in Autumn – watercolor study



Březová alej – akvarel studie         

  
  Takže dnes ještě jeden blog před mým zítřejším odjezdem do Berlína. Dnešní obrázek je studie akvarelem. Možná jste si všimli, že začínám malovat studie převážně akvarelem. Beru to totiž jako cvičení malby štětcem a míchání barev – je to prostě studie nejen námětu, ale také techniky. Obraz podle studie bude opět malován mým oblíbeným pastelem. Když si to tak uvědomuji, tak už jsem na pastel chvíli nesáhla a už se těším až začnu malovat zase něco většího v aťasu. Tohle ale bude muset počkat až do příštího víkendu, protože tento víkend má rezervováno město Berlín. Moje mysl je plná myšlenek na cestování a balení, vzhledem k tomu, že jedeme celá rodina toho není málo. Takže dnes ode mě nějaké hluboké myšlenky o tvorbě nemůžete čekat :)...Doma vládne zatím řízený chaos a já budu ráda, až budeme sedět v autě směrem „nach Deutschland“ a zjistím, že jsme doma nic podstatného nezapomněli..Mám nastudovaného klasického cestovního průvodce (mám ráda ty malé knížečky a když cestujeme do neprobádaných končin blízkých či dalekých, vždycky si ho pořídím). Byl mi ještě navíc zapůjčen speciální stylový průvodce z časopisu Reflex, který zase nabízí jiný pohled na město, tak trochu undergroundově-literární (dobře se čte :)...Informací tedy mnoho, představy, co bychom chtěli vidět taky, takže už jen to zažít. Určitě Vás budu po příjezdu, až zpracuji zážitky i fotografie, zásobovat blogy o mé cestě a také doufám, že tam naleznu i inspiraci pro mou tvorbu. Vracím se v pondělí prvního října, takže brzy zase nablogovanou :-)

...cestovatelské zátiší :)
...a nová brašna pro můj PENfriend


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Vám za návštěvu a komentáře!
Thank You for your visit and comments!