neděle 16. září 2012

Swan in the Mirror - study

Labuť v zrcadle
studie pastelky a akvarel

Dnešní pondělní obrázek je malá studie pastelkami a akvarelovými barvami, kterou jsem udělala o víkendu  v ateliéru v mezičase práce na obraze Afrodité.
Zaujala mě poloha labutího krku a její odraz na vodní hladině, jako by se na sebe dívala do zrcadla. Předlohu k obrázku jsem vyfotila už pár let zpátky u Vltavy, kde bylo hejno labutí. Moje dcery z nich byly nadšené, protože se vůbec nebály a mohly je krmit dokud nedošly rohlíky :) a na druhý den jsme se tam musely vrátit. Ačkoliv vzpomínky mám na ten výlet velmi pěkné a radostné – mám ráda Prahu a její atmošku a pobyt u vody mě vždycky potěší....a jakoby mi začala hrát v uších Smetanova Vltava :-D... samotný obrázek je laděný spíš melancholicky a zasněně...

Pěkný týden Vám všem!!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Vám za návštěvu a komentáře!
Thank You for your visit and comments!