pondělí 24. září 2012

Afrodite




Takže konečně jsem včera dokončila několikrát zmiňovanou Afrodite.
Zmiňovala jsem se o práci na tomto obraze už ve dvou blozích act-study a hudba,slova a obrazy.
(Fotografie obrazu se mi bohužel nezdařila úplně dokonale - ve spodní části pasparty mám namodralý stín). Samotný akt je malovaný pastelem na černý fotokarton. Byla to pro mě trochu výzva, a musím upřímně říct, že jsem se toho za začátku i bála - ale rozhodnout se pro černý papír se nakonec ukázalo jako perfektní, protože na samotném obrazu je více černé než bílé. Bavilo mě malovat pouze ty osvětlená místa těla, která vystupují z tmy  - fungovalo to i na papíře a z černého papíru začalo vystupovat bílé tělo Afrodite...Poprvé jsem zakomponovala do obrazu i písmo (lépe řečeno do pasparty). Výběru a přípravě písma jsem věnovala nemalý čas – musela jsem vybrat písmo, které by mi ladilo, vymyslet, kam ho umístím, celkově rozvrhnout, předkreslit tužkou a pak překreslit perem na paspartu. A protože nejsem žádný písmomalíř – každé písmenko je originál :-D. A při kreslení písma jsem dostávala regulérně křeč do ruky, je to úplně něco jiného než když malujete tahy uvolněnou rukou......
V ateliéru jsem si stihla namalovat ještě nějaké studie. Tento týden totiž nebude na kreslení či malování vůbec čas, protože v mé domácnosti se pomalu rozmáhá cestovní horečka, plánování a balení, jelikož ve čtvrtek s rodinou vyrážím na menší dovolenou do Berlína a vracíme se až v pondělí 1. října. Musím zařídit milión maličkostí (které by i osla umořily :), takže myšlenky na tvorbu se musí upozadit...

Přeji Vám krásný týden a než odjedu určitě ještě zabloguju..


2 komentáře:

  1. Skvostné, tajemné, otevřené, vábící, nádherné... jako všechno, co prezentujete ze své tvorby na vašem blogu. Jsem očarován. Lubomír Müller

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mnohokrát děkuji Lubomíre za tak krásný komentář!...to tvůrce byť amatérského vždy potěší :). Přeji Vám hezký den.

      Vymazat

Děkuji Vám za návštěvu a komentáře!
Thank You for your visit and comments!