středa 21. listopadu 2012

Flowers, pen and pencil – Květy perem a tužkou





Dnešní malé obrázky jsou kreslené perem a tužkou 7B. Co se týče kreslení perem - byla to pro mě premiéra. Inspirovala mě k tomu moje dcera, velmi dobrá kreslířka, která pero používá často a s velmi pěknými výsledky. Chtěla jsem si tuto techniku vyzkoušet a tak jsem si vybrala drobné náměty, o kterých jsem si myslela, že by jim lineární kresba perem mohla slušet. Samozřejmě jsem nezačala hned kreslit perem, protože pero nic neodpustí a nelze ho gumovat, takže předcházelo předkreslení tužkou, po té linie perem a nakonec stínování opět tužkou...Bylo to zase nová a zkušenost a pro malé kresby celkem zajímavá technika, kterou jistě někdy zopakuji...
(Pro zajímavost jsem kresby vyfotila ještě režimem camera obscura, s typickými stínovanými okraji)


...bez efektů....:-)



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Vám za návštěvu a komentáře!
Thank You for your visit and comments!