úterý 3. července 2012

Kresba růže II. černobílá


                                                  "Rose II", black&white


Tak dnes opět další květ růže do série černobílé. Tentokrát jsem použila uhel na Canson papír.
Vlastně to tak vyšlo nějak samo od sebe, že jsem začala kreslit černobílé růže různou technikou na různý papír. Výsledek je pokaždé trochu jiný a já si můžu udělat představu, co mi vyhovuje nejlépe. Momentálně mám rozkreslený další obrázek, který kreslím opět uhlem, ale na běžný tvrdý papír bez struktury, takže jsem zvědavá na výsledný rozdíl.
Jinak přesto, že jsem si doma rozpracovala větší obraz květin a ještě k tomu donesla z ateliéru obraz k přepracování, nejsem schopna se v těch větších věcech pohnout z místa – proto také ty malé kresby. Když jsem nad tím přemýšlela, tak jsem si uvědomila, že je to nejspíš tím, že větší obraz potřebuje větší prostor – a ten doma prostě nemám. Moje duše se zřejmě nemůže svobodně rozlétnou k projevu, protože ihned narazí na skříň nebo jiný kus nábytku :-D.
Takže vezmu opět oba obrazy zpátky do ateliéru, kde je místa hodně, a budu doufat, že tam na mě také bude čekat i nějaká ta Múza (či Múzák :) a obrazy dokončím. Vzhledem k tomu, že zítra začínají dva dny svátků, a víkend tedy bude mít čtyři dny – předpokládám, že se do ateliéru dostanu.....

1 komentář:

  1. Hi dear Marcela,
    Looking at those flowers of the previous post, I imagined a parks during the transition from
    spring to summer. Beautiful flowers. Excellent subjects for study. delicated touches for inspiration.

    Maybe I was not guessing randomly, because in the following post was showed with arrangement in the drawing and employement of a different paper, in accordance as it was described. The new study... In fact it is a proposal for
    future developments.

    My congratulations for your effort trying to make something that may come to bring a positive results, and at the same time motivating...
    To my eyes it looks pretty.

    With my best wishes.
    Geraldo

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za návštěvu a komentáře!
Thank You for your visit and comments!