úterý 2. října 2012

Back from Berlin!



Tak už se opět od včerejšího večera nacházím v domácích vodách. Pětidenní výlet do Berlína je za mnou a já teď zpracovávám masivní nápor zážitků a informací. Mimoto jsem začala třídit Berlínské fotografie čítající 500 kousků, uf...Únava je přímo úměrná intenzitě výletu a chvíli potrvá než poleví.
Dva dny padly na cestu do Berlína a zpět a na poznávání samotného města jsme měli čisté tři dny. Takže název pro sérii blogů z Berlína by se měl jmenovat „Berlin za tři dny“....I když není možné poznat cizí město za tři dny, musím napsat, že jsme toho viděli spoustu. Velkou výhodou bylo, že jsme jako průvodce měli mé německé příbuzné žijící v Berlíně, takže nám přiblížili hodně věcí, které bychom jako turisti cestující o samotě nepoznali. Tímto ze srdce děkuji Ritě a Heinzovi, že s námi podnikli tuto intenzivní tour po Berlíně a starali se o nás s neskutečnou péčí. Musím říct, že mi určitě pomohlo, že jsem si přečetla před cestou knižního průvodce po Berlíně, protože jsem se dozvěděla zajímavé věci a mohla se dál ptát...Navíc náš průvodce Heinz se velmi zajímá o historii, tak nám povyprávěl o každém místě spoustu zajímavostí, které bychom v běžném cestovním průvodci nenašli. Intenzivní „masáž“ anglickým jazykem dala mému mozku pěkně zabrat, ale člověk je velmi adaptabilní (když chce) a zvykne si :-). Navíc jsem pochytala nové německé slovíčka a řekla si, že se přece jen tomuto jazyku musím pověnovat více. Rozumějte, mám jen základní základy dvou lekcí z příručky pro samouky...Takže tento týden to bude s tvorbou slabší a bude v duchu Berlínských reminiscencí.......

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Vám za návštěvu a komentáře!
Thank You for your visit and comments!