úterý 3. prosince 2013

Adventní kalendář 3/12/2013



Chci to slyšet
Jan Skácel

Na dně každé písně,
i té nejsmutnější,
na dně každé sklenky
něco tiše cinká.

Někdy víc
a jindy jenom málo.

Chci to slyšet.
Bůhví co mne nutí,
ale musím čekat na cinknutí,
jinak by se moje srdce bálo.

6 komentářů:

  1. Miluju Jana Skácela! Jeho zhudebněné verše od Hradišťanu navíc dostávají hudbou nový rozměr.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Má nádherné básně! Teda zhudebněné jsem to ještě neslyšela, musím si to pustit, to musí být pecka :-D

      Vymazat
  2. Jéé, to je krásné, děkuju eM za pohlazení na duši :o))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Enko milá, já děkuji, jsem ráda, že kalendář funguje :-D

      Vymazat
  3. Děkuji alespoň za malou dávku umění pro tento den :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé to je hezké, já děkuji moc za ocenění :-)

      Vymazat

Děkuji Vám za návštěvu a komentáře!
Thank You for your visit and comments!