čtvrtek 21. března 2013

Velikonoční tvoření aneb Adoptujte svého umělce :)

The Easter Creating or "Adopt your Artist" :)
 


Dnes mám pro Vás trochu netradiční techniku. Nejsou to totiž obrazy - ale dekorace do bytu.
Brzy budou velikonoce a je čas se na ně nachystat. Já moc ráda do tvoření zapojuji svoje dcery - byť už jsou teenagerky, ještě pořád naštěstí se mnou tvořit chtějí....
Když teď procházím nabídku obchodů s velikonočními dekoracemi má výtvarně a tvořivě založená duše pláče. Všude plno ozdob z polystyrénu či plastu - bez nápadu, ale za babku. Tyto dekorace vyráběné ve velkém pro mě postrádají duši i nápad.
A tak mám dnes pro Vás speciální nabídku. Originální velikonoční dekorace přímo z mého ateliéru -
 zapichovátko "Jarní ptáček z barevné plsti ozdobený perličkami".


Tímto také zahajuji akci - "adoptujte svého umělce" :). Jako je v ZOO akce, adoptujte své zvířátko :). Narozdíl od zvířátka, které milujete na dálku - vy od umělce (mě) získáte originální dekoraci - kterou si zakoupíte......Ono totiž malý výtvarník jako jsem já, netvoří proto, aby vydělal "majlant" na svátcích a na svém umění. Tvoří, pro své potěšení a pro Vaše potěšení - jde vlastně jen o to získat takto nějaké korunky na materiál, aby dál mohl pokračovat ve své tvorbě a realizovat své nápady.
Toto je moje srdeční záležitost nikoliv byznys... Nicméně nabízím těm, kteří z nějakého důvodu netvoří - nemají čas či je to nebaví, ale chtějí si originálně ozdobit svůj domov - touto cestou získat originální dekorace.
Pokud budete mít zájem kontaktujte mě na mém emailu: mfrohlichova@atlas.cz.
A já vám podám detailní informace. ..
Cena za 1 ks zapichovátka (bez špejle) je 15 Kč + 26 Kč za doporučenou zásilku.




Brzy přidám další návrhy....


Zajímá mě Váš názor:
Líbí se Vám tyto dekorace, nebo si raději kupujete nějaké v obchodě?
Jaké preferujete barvy jarních dekorací?
Rádi zdobíte na svátky svoje domovy?
Budu se těšit na Vaše komentáře. Krásný barevný sváteční domov Vám přeje eM.


Postup při nákupu je následující:
Napíšete mi na můj mail objednávku obsahující počet objednaných kusů, příp. barevné preference, svoje jméno a adresu. Já vám odpovím emailem, kterým Vaši objednávku příjmu a potvrdím.
Mé časové i energetické limity jsou samozřejmě omezené, takže navrhnu i termín dodání a vykalkuluji cenu včetně poštovného. V tomto emailu budou i údaje pro platbu - platbu předem na účet. Nejde o astronomické částky a můj ateliér je solidní, takže si myslím, že by to mohlo fungovat.
Po přijetí úhrady na účet, dodám dekorace ve sjednaném termínu.

Případné otázky směrujte také na můj email.

© Upozornění pro ty z Vás, kteří tvoří sami. 
        Nekopírujte mé návrhy, prosím!! 
        Vymyslete si svoje vlastní. 
        Na všechny mé návrhy se vztahují vlastnická práva. 
        A když už kopírujete nápady, tak jen pro vlastní osobní potřebu - nikoliv pro výdělečnou 
         činnost. 
        Jak to totiž zjistím, tak si Vás najdu a bude zle :)......
------
Today I have a bit non-traditional creating for you. It is not a painting or drawing - it is a decoration for home.
Soon Easter will come, so it´s time to prepare for this holiday. I like to create together with my two daughters - and even they are teenagers they like to create with me still.
But when I see an offer of easter decorations  in common shops in these days my creative soul is crying. Everywhere are decorations from polystyrene and plastic....It lacks an original idea and a soul.
So today I have a speciall offer for you living in the CR. You can buy my original decoration only for the price of the material...This is my own campaign "adopt your own artist" :). As a campaign in ZOO, adopt your animal :)....Because a little artist like me, isn´t creating for money but for own pleasure and for your pleasure - and it is a possibility how to earn some little money for another creative material and thanks to it be able to realize new ideas....

I am interesting in your opinion: Do you like this decorations? What color of decoration do you prefer?
Do you like to decorate your home with bought or selfmade decorations?
I wish you lovely colorfull and decorated home!

© Please, if you are creating yourself - don´t copy my own designs.
    Make your own designs!! All my designs are protected....

1 komentář:

  1. Jsou nádherná! Upřímně Vám závidím, že dokážete překrásně malovat a k tomu ještě velmi zručně, nápaditě a s krásným výsledkem i manuálně pracovat. Opravdu jsou to zdařilá dílka. A ano, musím s Vámi jedině souhlasit... když totiž člověk jen koutkem oka pohlédne na ty kýčovité, barvené a nevkusné kusy plastu v podobě vejce, je to až srdcervoucí, ale doba je už hold taková a to je o důvod víc, proč by si měla vážit umělců, jako jste Vy :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za návštěvu a komentáře!
Thank You for your visit and comments!