neděle 1. prosince 2013

Adventní fotokalendář 1/12/2013


Milí přátelé,

rok uplynul jako voda a už tady máme opět sváteční období adventní
a odpočítáváme 24. dní do vánoc.
Stejně jako loni i letos bych ráda opět zpříjemnila tuto dobu na blogu svým adventním fotokalendářem.
Jako děti, které si ze svého čokoládového adventního kalendáře vyloupnou jedno čokoládové překvapení každý den, tak i já bych každý den tohoto období chtěla udělat nějakou stylizovanou fotografii, která nám připomene příjemnou atmosféru.
Čím dál více mi totiž připadá, že se lidi soustředí na úplně něco jiného než čím tyto svátky jsou - a ačkoliv nejsem nijak nábožensky vyhraněná, přesto mám adventní dobu moc ráda.
Není to ale pro mě doba shonu, šílených nájezdů na obchody, hon na dárky atd. naopak mám chuť se zpomalit a rozjímat při světle svíčky a u dobrého čaje, především myslet na své milované a kamarády, setkávat se s nimi, samozřejmě i vybírat v poklidu pro ně dárky....
Mám pocit, že ty samotné tři dny vánočních svátků utečou tak rychle, že z nich zbude jen několik dárků a spousta zmuchlaného balícího papíru...
Takhle mám pocit, že si těch 24. dní užiju tak nějak intenzivněji a celistvěji než když se soustředím jen na samotné vánoce.
Pokusím se pohlédnout na obyčejné věci jinou sváteční optikou, aby nám neunikaly ty drobnosti, které vlastně utvářejí samotné svátky.
Přeji Vám krásnou první adventní neděli a zároveň si můžete tímto otevřít své první okénko v kalendáři, ve kterém najdete mou první fotografii.


Mějte se krásně!!! eM

6 komentářů:

  1. Krásná uklidňující fotečka! Děkuju za novození nálady? Já mám na sobě flanové pyžámko se sobíky, popíjím kakao a koukám na pohádku :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evelínko děkujú! :-) No ale koukat na pohádku v pyžamku se sobíky a popíjet kakao, to je teda něco....:-)), to je můj ideál vánoc, tak doufám, že se k němu brzy propracuji !-D. Tak ať máš krásný pohodový advent!!!

      Vymazat
  2. Krásný advent i Tobě eM!! :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Enko děkuju moc, Tobě takýýý i Tvým klukům :-)

      Vymazat
  3. A beautiful post..so lovely and inspiring..gorgeous image..the tea looks wonderful!
    Victoria

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dear Victoria, thank you very much. I wish you lovely advent time!!!!

      Vymazat

Děkuji Vám za návštěvu a komentáře!
Thank You for your visit and comments!