sobota 14. prosince 2013

Adventní fotokalendář 14/12/2013


A pro změnu vlastnoruční ozdoby z látky a knoflíku........
Vyrábíte si taky ozdoby nebo raději kupujete?

6 komentářů:

  1. Já jsem dělala ozdoby jen dvakrát - vždy to byly mašličky ze stuh :)) Pro mě je to jednoduchá efektní klasika :)) Ty tvoje jsou krásné, ale pro lemplíka jako já už tak nějak pracné :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé Nikolko mašličky jsou ale i moje oblíbené ozdoby, když nebyl čas, byly to ty nejefektnější hand made ozdoby - dodnes je mám a stromečkovi by to bez nich slušelo mnohem méně :-)....Tyhle už jsou trochu sofistikovanější, ale přesto pořád jednoduché, když jsou doma děti, tak je aspoň i takhle člověk trochu zabavil :-))

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Děkuji! Mám to stejně, něco vyrobím (letos asi nezvládnu nic) a když vidím něco hezkého v obchodě tak i kupuji :-)

      Vymazat
  3. My ich kupujeme, no vždy, keď vidím na blogoch samé DIY postupy ako ozdoby vyrábať, mám chuť tiež niečo také skúsiť :) No veľmi na to nezostáva čas, hlavne v období Vianoc... každopádne tvoje ozdoby s gombíkmi sú veľmi pekné a hlavne originálne ! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, jsem ráda, že se Ti ozdoby líbí, nejsou tak složité jak vypadají, ale máš pravdu, čas se před vánoci hodně špatně hledá na takové tvoření, já si vždycky říkám, že začnu brzo už na podzim a nakonec to stejně nikdy nestihnu a když tak jen pár...tyto jsem dělala ještě s dětmi, když byly malinko menší a bavilo je to taky :-)....teď jsem ráda, když stihnu do vánoc napéct, což se mi zatím nedaří..

      Vymazat

Děkuji Vám za návštěvu a komentáře!
Thank You for your visit and comments!