čtvrtek 5. prosince 2013

Adventní fotokalendář 5/12/2013



Dostala jsem včera nádherné srdíčko, a nemohla jsem jinak než ho zakomponovat do mého adventního kalendáře, protože ten je o tom, co mě v tuto dobu zaujme hezkého....
A o tu krásnou věcičku jsem se musela s Vámi prostě podělit.
Udělala ji moc šikovná bloggerka Vendy, která má i svoji FB stránku TADY, kde je plno krásy až oči přecházejí.
Ač nejsem žádný tvořivý ignorant, nad tímhle mi zůstává rozum stát, jak se dá udělat taková věcička.
Tak musím přece aspoň takhle podpořit jiného umělce...:-)

Děkuji Vendy! Darované srdíčko mě moc dojalo!

P.S.: Přeji Vám krásný Mikulášský večer...a pozor na čerty a čertice !-)

10 komentářů:

  1. To dokáže někdo vyrobit? Jakože rukama? Nechápu a klobouk dolů před šikovnou Vendy! :o)) Krásného Mikuláše eM!
    A pěkně Ti děkuju za ten nápad s parfums, jsem si tam objednala za pětikilo, když už tam půjdu pro tu tvářenku... :o)))))))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Že - já to taky nechápu:-)......Krásný Mikuláš krásné čertici!!
      Kurnik Enko promiň, toš to mi nedošlo :-D a kdybys věděla, jaké dilema jsem měla s tím objednat či neobjednat, otravovat Enku či neotravovat....ale ta úspora na poštovném teda rozhodla no....a to jsem si nakázala fakt koupit jen tu tvářenku, to víš, že jsem byla v pokušení nabrat ještě něco...uffff - ty nákupy jsou dřina...toš jsme si zas zahřešily ale zároveň udělaly si radost...:-DD - šak je ten Mikuláš!!!!

      Vymazat
    2. Máš recht! Je Mikuláš a proto budu mít konečně ten boxík Artdeco, k jehož koupi jsem se odhodlávala už delší dobu a můj osamocený chudáček stín bude mít domeček a kamaráda :o)) A ještě jsem vlastně díky tobě ušetřila, protože na parfums je za poloviční cenu, než v Douglasu. A ty víš, jak mi cukala ruka si ho koupit.. takže vlastně děkujiii :o)))

      Vymazat
    3. Ale tak to jsem zas ráda, že jsem posloužila svými ztřeštěnými nákupy !-D....tak ses odhodlala!!! Dobře jsi udělala, v tom Douglasu je fakt drahý a víš, že já si ho koupila taky a víš co, taky už si ho vytáhnu na Mikuláše (bo jsem nic nedostala)......Akorát, že já jsem takové éro, že já mám zatím jen krabičku a musím ji teprve naplnit - alibistka jsem! Ale je fakt krásná, že? Určitě sis koupila tu tribal limitku - ta je fakt nádherná :-D, takové malé umělecké dílo, kterým se budeš teďka kochat při líčení !-)...

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Děkuji Marti a hned dvakrát, jsem ráda, že se oboje líbí :-)

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Že jó Luci, žasnu, co lidské ruce dokážou vytvořit :-)

      Vymazat
  4. Nemôžem si pomôcť a musím to srdiečko študovať, akou technikou mohlo byť vyrobené :) Naozaj krása!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mám takové nutkání to studovat, ale rozum mi zůstává i tak stát a nechápu to, tak se jen kochám tou krásou !-D

      Vymazat

Děkuji Vám za návštěvu a komentáře!
Thank You for your visit and comments!