čtvrtek 12. prosince 2013

Adventní fotokalendář 12/12/2013


Tak už bude brzy doba, kdy vytáhneme z krabic ozdoby, které čekají na svou vánoční chvilku slávy.
Jsou takové, které v sobě nosí příběh, jsou letité a zdědili jsme je po pratetách, babičkách a tak....
Co asi vypráví tahle ozdoba mé pratety? Určitě si mě pamatuje jako malé dítě, jak natěšeně koukám na stromeček ozdobený krásnými ozdobami z Jablonce...
Máte taky nějakou letitou ozdobu, kterou si ještě pamatujete jako dítě a má pro Vás sentimentální hodnotu?

4 komentáře:

  1. Jé, ta je krásná :o) já mám skoro všechny ozdoby starší než jsem já a proto asi poprvé zůstanou letos v krabicích.. kvůlivá Férencovi :o) no, uvidíme..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teda Enko to je super, že máš takovou vintage sbírku ozdob :-D, já jich mám hrozně málo, co se ještě dochovaly. Ale udělala jsem si takovou tradici, že každý rok koupím jednu nějakou novou ozdobu :-), a to mi připomíná, že letos jsem to ještě neudělala, tak na to zítra nesmím zapomenout !-)....Jinak to vidím podobně, letos nebudu žádné ozdoby, kterým hrozí rozbití vůbec vytahovat - věřím, že stejně jako Simon´s Cat náš Sheldor vyzkouší co stromek vydrží a neodolá po něm šplhat :-)

      Vymazat
  2. ja si dávam na maličký stromček na polici takú bielu plastovú vločku, ktorá sa skladala z dvoch častí, ktoré sa do seba zasunuli a na niťke sa vešali. mávali sme ich na starom stromčeku, ako decko som ich samozrejme skladala :-) mávala som ju navrchu, teraz som tam dala anjelika, ale vločku som si nechala na vetvičke. na veľký stromček si dávam zopár starých ozdôb, ktoré sa mi na môj hodia a mama ich už nepoužíva (napr aj hviezdy na tento spôsob, ako si dala ty), no všetky sú ešte odložené na povale. a keď sme boli pri tom mini stromčeku, tak nie je to síce až tak staré, ale je to milá spomienka. keď bola sestra malá, tak mi vyrobila na neho papierovú farebnú reťaz (zvykli sme ich robiť aj v škole v rámci vianočnej výzdoby triedy), že nech je plnší a zopár maličkých darčekov pod neho a stále je to súčasťou mojej výzdoby (čoskoro sa objaví na blogu) :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano Suzi tu vločku znám :-), já si teď v dospělosti jednou něco na ten způsob vyrobila s papíru a filigránu, ale už nemám tolik času tak tvořit.....Já myslím, že právě z dětství jsou ty vzpomínky nejhezčí na různé stromečky a ozdoby, třeba tahle ozdoba byla u mé pratety na stromečku a to jsem byla vždycky vedle z toho, že byl ten stromeček malý a měla ho uprostřed kulatého stolu, my měli zase vždycky strom na zemi a velký...Jé papírové řetězy dělali už i moje holky a ještě je máme schované...Když jsme byli s mužem ještě sami, tak jsme měli takový pidi stromek a ten teď občas zdobí naše děti, že jako pro kočky a tak :-)). Jinak jsme klasicky měli na vrcholku sněhuláka ze skla a teď míváme slaměnou kometu - při životě s kočkami je to praktičtější :-)...Tak krásné předvánoční období Suzi!

      Vymazat

Děkuji Vám za návštěvu a komentáře!
Thank You for your visit and comments!