pondělí 16. prosince 2013

Adventní fotokalendář 16/12/2013


4 komentáře:

  1. To je krásná fotka! To světlo je úžasné :o)
    Já jsem Ti dnes vyfotila své vánoční starožitnosti, ale asi Ti to nepošlu, pže ta fotka je ošklivá a Ty by ses mi smála :o)))))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé děkuju Enko, no vidíš a já to fotila v obýváku :-)....Prosím Tě, pošli tu fotku, jsem strašně zvědavá na Tvé ozdoby!!! A nejsem taková potvora fotograf, abych se Ti smála, to vůbec ne :-)....I mě se to fotí někdy dost špatně zvlášť teď s absencí pořádného světla, takže hraju spíše na nápady :-)....Doufám, že Ferdík už nezlobí a poslušně se kaje !-). Krásný den!!!

      Vymazat
  2. Za týden už bude Štědrý den. Už se těším a tvůj kalendář mi to připomíná.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jéje ten čas tak letí :-)....to je super, že se těšíš, já už také, protože pomalu mi ubývá povinností a spíš mi začínají ty vánoční....konečně pečení, balení dárků...a vytahování ozdob...jsem ráda, že kalendář takto funguje :-)

      Vymazat

Děkuji Vám za návštěvu a komentáře!
Thank You for your visit and comments!