pondělí 23. prosince 2013

Adventní fotokalendář 23/12/2013


Dneska jsem tak trochu s vyplazeným jazykem na poslední chvíli splnila tradici, kterou jsem si uložila už někdy dávno, že každý rok koupím nějakou novou ozdobu na stromeček :-)...
Letos nám asi na vánoce nenasněží, tak volba padla na sněhové vločky....aspoň na stromečku nám nasněžily tyto tři...

Krásný předvečer ježíškovského dne :-)

6 komentářů:

  1. Ty jsou moc hezký :)) Babička dělá takové háčkované vločky, tady v Praze žádnou ale nemám :((

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hned se mi zalíbily v obchodě a představ si, že mi i ty háčkované přišly od jedné blogerky Alis - jsou úžasné, na to bych neměla ani trpělivost ani šikovnost je vyrábět...

      Vymazat
  2. Jo, tak takové vločky mám ráda :o) ty přírodní mi nechybí.. současné počasí mi maximálně vyhovuje :o)
    A já letos tuhle tradici nedodržela.. ale zase díky našemu štěňatu dostaly šanci ty ozdoby, které roky zahálely v krabici, kategorie "obětovatelné" :o))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jako sníh na vánoce je docela romantika, ale mě tohle počasí a la středozemí taky vyhovuje, spíš se děsím toho až nastane fakt ta zima :-D
      Tak nakonec jsi vytáhla ozdoby na testování Fernandezem? Já skleněné nechala v krabici, ale zatím to vypadá že Shelly spíš u stromku pospává....že by to bylo tou kastrací? Ale jinak je ukecaný furt :-) Krásný štědrý den Enko!!!

      Vymazat
  3. Krásné - stejně jako celý adventní kalendář v tvém podání. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc! To mě těší! Krásné svátky :-)

      Vymazat

Děkuji Vám za návštěvu a komentáře!
Thank You for your visit and comments!