středa 18. prosince 2013

Adventní fotokalendář 18/12/2013


Ráda bych touto fotkou navodila atmosféru, že už mám napečíno, ale opak je bohužel pravdou. 
Ano zázvorky na fotce jsem pekla já, nebo spíše moje dcery, ale spolu s lineckým pečivem jsou jediní zástupci vánočního cukroví u nás. Odpovídat na obligátní otázku: už máte napečeno? mě fakt už neba :-).
Letos jsem musela stihnout v ateliéru vánoční zakázky včas a tak na pečení prostě nezbyl čas. Navíc se mi vyrojily starosti nesouvisející s vánoci jako nemoc mé dcery, takže nějak si tu vánoční atmošku vytvářím aspoň tady na blogu.
Ale neklesám na mysli, tento víkend mám v plánu pečící maraton a v klidu si dodělám svých pár druhů cukroví  a pak už může Ježíšek přijít :-).....

A co Vy? Už máte napečíno? !-DD

6 komentářů:

  1. Já už prý napečeno mám. Říkala mi to máma :-) Moje babička říkala, že i Vánočku budu mít upečenou. Je to paráda.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jééé Marti to je ideální stav, když napečou mamky a babičky..Naše babička taky pekla vánočky a vždycky jsme dostali jednu, bohužel s babičkou odešla spousta fajn věcí..no....Každopádně závidím :-D...Já se do toho pustím o víkendu...

      Vymazat
    2. Vánočka se povedla (tedy těch 20ks) a v 86 skvělý výkon. Upekla asi 20 druhů úžasného cukroví bez pomoci! Také se obávám, kdy to krásné odejde.

      Vymazat
  2. Nemám, protože nepeču :o) a kašlu i na to vánoční polínko, koupila jsem v Tescu štolu. Stejně razím heslo "nejlepší cukroví je bramborový salát" :o))))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-DDD Enko však víš, jedem na podobné vlně, jako děti chtějí péct, toš jen kvůli nim....a pravdu díš, já se tak těším na ten bramborový salát - víc než na cukroví.....Uvidím, jestli se hecnu na silvestra s tím tiramisu, furt v tom nemám jasno !-D.......

      Vymazat
  3. Máš aspoň niečo, mne sa tento rok nejak vôbec nechce piecť. :)
    Budem rada, keď sa zúčastníš mojej giveaway - http://fashionhappenss.blogspot.sk/2013/12/1-giveaway-firmoo-okuliare-1-giveaway.html

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za návštěvu a komentáře!
Thank You for your visit and comments!