úterý 6. listopadu 2012

Abstraction „Fall Impression“ – Podzimní imprese

"tempera,pastel"


     Dnešním obrazem jsem nejspíš uzavřela téma podzimních listů. Snažila jsem se do této abstrakce vložit můj nejpozitivnější dojem (impresi) z podzimu a jeho barev :). Jediný problém je, že na fotce není moc vidět detailnější strukturování obrazu. Jako podmalbu jsem totiž začala používat temperu, kterou téměř vůbec neředím vodou, takže  vytvoří krásnou strukturu, kterou barevný pastel ještě zvýrazní. Listy nejsou pravé – jsou vystřiženy s papíru.
Myslím, že barvy tohoto obrazu mě budou nabíjet v nadcházejícím „temnějším“ období, kdy se barevné babí léto a podzim mění v pochmurný „dušičkový“ podzim a přechází v zimu...
     Zítra vyrážím do Prahy na kontrolu ke svému neurochirurgovi a při té příležitosti opět „nasaju“ trochu té velkoměstské atmosféry :)....po neznámém Berlíně to bude důvěrně známá Praha, kde mám už své vyšlapané cestičky. Snad bude i čas na nějakou kulturu, pokud ano určitě budu referovat..Tentokrát sebou neberu svůj Olympus – přece jen potřebuji cestovat „nalehko“, ale pouze kompakt Panasonic „do kabelky“, takže fotek asi moc nebude...

"detail"

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Vám za návštěvu a komentáře!
Thank You for your visit and comments!