pátek 2. listopadu 2012

Krátké dny – I need daylight!!



V neděli se změnil čas, takže už jsme opět v tom ročním období, kdy je denního světla poskrovnu. Když přijdu z práce domů už se stmívá a během chvíle je tma. Nemám nedostatek denního světla ráda! Není to jen o tom, že v tomto období jsem melancholičtější než obvykle a unavenější..Nemám ráda umělé světlo k tvorbě a teď mi nic jiného nezbývá než přes týden malovat při žárovce (už se těším na víkend a příděl světla:). Umělé světlo zkresluje použité barvy, mizí nuance a to mě nebaví...Ale nejhorší je, že nemůžu ani fotit svoje obrazy, protože při šeru už je třeba použít blesk (což není můj nejlepší kamarád – používám ho vyjimečně) a barvy obrazu už nejsou autentické – i obraz potřebuje denní světlo! Takže zatím nevím, jak budu připravovat fotografie své tvorby pro blog, nejspíš budu muset vše zpracovat o víkendu, kdy budu mít dost světla...no nějak to vymyslím...
A dost už lamentací nad něčím, co nelze změnit.
Z výše zmíněných důvodů jsem toho přes týden moc neudělala. Možná si říkáte, co znamená ta fotka s listím. Není to žádná tapeta, je to polotovar k podzimní abstrakci, kterou chci začít v ateliéru. Podzimní listy zase trochu jinak :)
Krásný víkend a hodně světla i světlých myšlenek!


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Vám za návštěvu a komentáře!
Thank You for your visit and comments!