čtvrtek 29. listopadu 2012

Před objektivem – In front of the Lens


     Nejsem z těch lidí, co se často ocitají před objektivem - naopak mé místo je za ním. Tento blog ani není o prezentaci mé osoby, ale o mé tvorbě – ta má mluvit především (tedy pokud zrovna nežvaním já :D)....Ale rozhodla jsem se vystoupit z „ilegality“ a ukázat prstem na tu osobu, která Vám tady několikrát týdně píše, maluje a fotí...
Nevím, jestli jste si toho všimli, ale fotografové se fotí neradi. Jsou mnohem raději skryti a pozorují, dokumentují, vytvářejí....Spousta mých fotografujících přátel to má stejně. Já nejsem vyjímkou.. Na nedávném výletě v Berlíně jsem zjistila, že i moje dcery začínají mít tyto návyky. Především ta starší, která fotí déle a zabývá se tvorbou. Byl to téměř nadlidský úkon zachytit je na fotografii, protože byly samy zaneprázdněny focením, a když už se útrpně poddaly – fotografie podle toho vypadala.....
Portrétní foto je velmi zajímavá oblast, ale obávám se, že do ní moje cesta nevede. Je to pro mě jen takový "vedlejšák"... Stále se učím fotít lidi :-D. S přírodou nemám problém - tam to jde samo...Na mých fotografiích najdete převážně přírodu, kytky, kočky, samozřejmě rodinné příslušníky a přátele na soukromých fotkách, ale mě málokdy...A protože mi teď shodou okolností přibyly nějaké fotky mě samé, tak  dnes tedy přispívám se svou maličkostí do mlýna a představuji Vám (i když s velkým sebezapřením :) samu sebe... poprvé a možná i naposled :-D

Já, mé druhé já a opět já !-)

..momentka objektivem mého kolegy....
...upravená v postprocesu do stylu polaroidu... 
(Olympus PEN E-PL 1)

....z horečky minulé sobotní noci...
foto spáchala klimasica...je to velmi šikovná holka - fotí Canonem
...já jsem byla tentokrát bez foťáku - jen jsem si užívala :-D

...za vlastním objektivem přesto před ním
(v zrcadle v ateliéru)
 Olympus PEN E-PL 2

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Vám za návštěvu a komentáře!
Thank You for your visit and comments!