pondělí 26. listopadu 2012

Další kočičí studie – Another Cat Study



Tak tady máme zase další pondělí. Víkend utekl, ani nevím jak...Tentokrát jsem si o víkendu jenom kreslila doma....a pojala jsem to jako cvičení v technice. V sobotu jsem totiž po dlouhé době „ponocovala“ v baru, kde měla vystoupení kapela mého partnera, takže mé celkem pravidelné nedělní malování v ateliéru vzalo za své a přes den jsem doháněla spánkem to, co jsem v noci prohýřila....Pravdou také je, že mě dohání nějaká podzimní melancholie a únava, kterou se mi nedaří setřást přes veškeré snahy, a prostředky, které většinou napomáhali, teď nějak nefungují... (nemyslím tím drogy :-D, aby bylo jasno, když už, tak pouze legální v uměřeném množství :) ...Co se týče ročního období – je toto pro mě nejtemnější období, kdy mě nedostatek světla a barev doslova ubíjí.... A inspirace prostě nějak vázne. Ačkoliv mám spoustu motivů, které čekají na zpracování..Ten správný motiv vždy vybírám intuitivně a musí korespondovat s mým vnitřním rozpoložením. Často tedy listuju a probírám svoje fotografické portfolio bez nějaké představy, co vlastně budu malovat či kreslit a rozhodnu se, až uvidím tu správnou fotku či motiv..A pokud se mé rozpoložení a energie pohybují v úrovni LOW, jak já tomu po anglicku říkám, neboli v úrovni nízký (...nízký tlak, či nízké napětí :-), tak vybírám motivy jednodušší a mému srdci nejbližší, což jsou květiny a kočky – světe div se...
Takže proto dnes skica mé „modračky“ Elišky, kreslená tužkou 7B...a její fotoportrét pro potěšení..
„Pozitivní start do nového týdne všem!"


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Vám za návštěvu a komentáře!
Thank You for your visit and comments!