pondělí 5. listopadu 2012

My Little Blue Cat - "Moje malá modrá"

charcoal - uhel


Tak jsem o víkendu tvořivě využila příznivé světelné podmínky a vytvořila pár věcí. Dnešní obrázek není třeba nijak zvlášť popisovat – moji britskou modrou „Ešu“ už znáte, objevuje se pravidelně v mém portfoliu. Kreslit moji malou modrou je pro mě prostě srdeční záležitost. Dnešní kočičí portrét představuje Elišku v jejím raném dětství :)..Obrázek je malovaný uhlem. Uhel je fajn médium pro někoho jako jsem já, kdo má rád suché pastely. Ale každé médium chce svůj čas a trénink, aby do něho člověk pronikl. Uhel má tu výhodu, že se dobře maže – uděláte špatnou čáru, máznete prstem a je opraveno. Také se s ním dobře stínuje. Zatím jsem ale neměla uhlem zvládnuté detaily - ty jsem vždycky „pilovala“ tužkou po zafixování. Ale tentokrát jsem si s uhlem opravdu pohrála, věnovala jsem mu dostatek času (část mého sobotního odpoledne) – abych propracovala i jemné detaily. Obrázek je to malý - 19x19 cm.

Reprodukci tohoto obrázku jsem také nabídla k prodeji na mém e-shopu na fler.cz, jak jste si už možná všimli...Je pravda, že doteď jsem své nové obrázky moc nenabízela a už vůbec ne obrázky mých koček – ale změna je život.
 Tímto obrázkem jsem také chtěla nabídnout kresbu a malbu zvířecích mazlíčků na zakázku. 
Takže, kdo máte zájem, určitě mě kontaktujte!

....a malá koláž z mých kočičích obrázků.....
(ten rezavý je můj kocour Macek - je to "macek" má šest kilo a 13 let :-D

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Vám za návštěvu a komentáře!
Thank You for your visit and comments!