čtvrtek 22. listopadu 2012

Autumn Still Life study – Podzimní zátiší studie



Tak jsem si opět „střihla“ jedno zátiší - tedy abych byla přesná - studii zátiší v tužce. Je to studie v pravém slova smyslu – je sice učesaná, ale neuhlazená :). Jsou vidět tahy tužkou a rychlé šrafy. Nešlo mi o to udělat přesnou kresbu, ale spíše nastudovat kompozici (jestli bude fungovat) a také světlo a stíny. Těším se, až budu tohle zátiší malovat v barvách – proteplených a podzimních...Na zátiší se všeobecně nejlépe trénuje kompozice. Zkomponovat různé předměty tak, aby spolu ladily a vytvořili symfonii, je stejně náročné jako skládat hudbu. Všeobecně v tvorbě, ať už člověk tvoří cokoliv, je potřeba cvičit a cvičit – jedině praxe Vám zaručí, že se začnete blížit svému vysněnému cíli...Já už maluji PRAVIDELNĚ dva roky. Předtím to byly jen nárazovky a žádný vývoj v technice nenastával, kdežto teď cítím, že to někam spěje, i když mi zatím stále ten ideál, který trčí někde v mém podvědomí, uniká....Ale někdy, když maluji či kreslím i zcela obyčejné náměty,  vidím občas záblesk ideálu a velmi mě to potěší :)...Ona je asi přece jen důležitější ta cesta než cíl....Věřím, že tak je to i v životě...

Přeji Vám krásný víkend a ať každý najde svou cestu a nesejde z ní!!!!


P.S.: A opět jedna skladba od Apocalypticy – jmenuje se Cesta – Path :)
         Skvělá skladba – skvělý text – kompozice, která prostě funguje...:)


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Vám za návštěvu a komentáře!
Thank You for your visit and comments!