středa 14. listopadu 2012

Abstraction Fragile Dream of Rose - watercolor


Abstrakce "Křehký sen o růži" - akvarel

Dnešní abstrakce je malý A4 akvarel. Nějak se mi nechtělo pouštět se do něčeho většího. Poslední dobou tíhnu spíše k těm abstraktněji laděným obrazům. Když jsem chtěla nakreslit něco více konkrétního, ruka ani hlava mě moc neposlouchaly, - tak jsem toho nechala a vzala do ruky štětec a nechala se jen tak unášet...:). K názvu obrazu mě inspirovala písnička od Anathemy Fragile Dreams. Konečně jsem se naučila vkládat videa, takže můžu doprovázet některé své výtvarné počiny hudebními inspiracemi....Protože hudba je velmi inspirující pro malbu...a v mém případě jeden bez druhého být nemůže...Když maluji mám vždycky na uších MP3.....Pokud se podíváte na můj profil na Google+ uvidíte, že mezi mé nej patří Opeth, Apocalyptica, Anathema a spol.....






Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Vám za návštěvu a komentáře!
Thank You for your visit and comments!