úterý 2. října 2012

Postcard from Berlin


Pohlednice z Berlína

Tak jsem se ponořila do třídění fotografií z Berlína. Díky fotografiím znovu procházím místa, která jsme navštívili. Byla to pro mě velká škola focení architektury, protože o tu v Berlíně šlo nejvíce...
První pohlednice z mých fotografií zobrazuje skvosty Berlina – dle mého nejznámější:
Reichstag – Říšský sněm (největší fotografie v centru vpravo nahoře)
fotky zleva zhora:
Schloss Bellevue v noci – Zámek Bellevue
Oberbaumbrücke – nejkrásnější most v Berlíně
Victory monument v noci – Památník vítězství
vpravo uprostřed: jedno z mnoha muzeí a galeríí– vybrala jsem Altes Nationale Gallerie...
vedle: Brandenburger Tor  – Braniborská brána (opět noční foto)
Musím říct, že nejvíce mě bavilo fotit večer, a přestože jsem neměla stativ, tak fotografie vyšly uspokojivě. V noci jsou památky krásně osvětlené a vytvářejí skvělou atmosféru.
V dalších příspěvcích uvidíte mimo jiné fotky nočního Potsdamer Platz, což je ryze moderní architektura a ten barvami v noci jen hraje – upřímně, ve dne mi až tak uchvacující nepřipadal...:)
Takže příště zase v Berlíně – teď už jen prstem po mapě a z fotografií...:-D

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Vám za návštěvu a komentáře!
Thank You for your visit and comments!