pátek 5. října 2012

Gazania – watercolor study



Gazánie – studie, akvarel

Než se pustím opět do fotek z Berlína, mám pro Vás jednu studii akvarelem. Je to malá studie - po nějaké době opět květinový námět. Předlohou pro studii byla fotografie krásně zbarvené Gazánie, kterou jsem pořídila v botanické zahradě v Olomouci. Nejběžnější je žlutě zbarvený druh a tato růžová se žlutým středem mě upoutala, jak krásně zářila. Poslední dobou používám ke studiím techniku akvarelu častěji než předtím, kdy mi sloužila pouze jako podmalba. Cvičím si takto míchání barev a práci se štětcem. Nejvíce mi sice sedí technika pastelu, ale akvarel pastel velmi dobře doplňuje, tak se chci zdokonalit i v něm.
Blíží se víkend a já budu malovat asi jen malé studie doma. Dohnala mě únava, jak z cestování, tak i z přechodu na podzimní režim, tak si návštěvu ateliéru a rozpracování něčeho většího nechám na příště..Dotřídím fotky z cesty, dodělám si cestovní deník, kam si lepím vstupenky, fotky atd...a musím také splatit dluh domácím pracem...:) Takže to jsou mé skromné plány... 
Přeji Vám krásný a doufejme i prosluněný říjnový víkend!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Vám za návštěvu a komentáře!
Thank You for your visit and comments!