pondělí 31. prosince 2012

2012 #100 Růžová lilie v noci - #100 Pink Lily in the Night

watercolor and pastel
 
Tak tady máme poslední den roku 2012 a pořadové číslo mého posledního obrázku v tomto roce je rovná stovka! Začala jsem číslovat své obrázky a skicy až letos, protože už jsem se pomalu přestávala orientovat, co a kolik jsem nakreslila. Mám v plánu v číselné řadě pokračovat i dál v novém roce a doufám, že třeba i trumfnu samu sebe a překonám i tu stovku....
Dnes je silvestr a já ho nijak zvlášť neslavím, uděláme si jen pěkný večer s rodinou a hromadou jídla a pití, a protože televizní estrády nesneseme, zkoukneme pár oblíbených filmů na DVD.
Přestože konec roku nijak zvlášť neslavím, vždycky mám nějakou potřebu otočit se zpátky a podívat se na ten uplynulý rok. Jaký byl, co jsem se naučila, co jsem zvládla a co ne..Některé věci se mi podařilo uzavřít a vím, že jdu do nového roku s čistým štítem, ale na některých musím ještě zapracovat. Doufám, že příští rok bude zase lepší - a to ve všech směrech. Přece jen si říkám, že když jsem svůj hluboký propad zažila koncem roku 2011, tak teď by se ta křivka měla jen zvedat, ne? No uvidím.
Každopádně Vám všem přeji všechno nejlepší v novém roce 2013 - hodně zdraví a štěstí a kreativity v životě!!!!!!!!! A nezapomeňtě si plnit své sny!!!!!

I wish you Happy new year 2013 - good health, great happiness and creativity in life!!!
Don´t forget to fulfill your dreams!!!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Vám za návštěvu a komentáře!
Thank You for your visit and comments!