neděle 30. prosince 2012

Křehké sny o růži pastelem – Fragile Dream of Rose in pastel

The fragile pastels suits the fragile dreams :)

 
Tento obrázek jsem nedávno namalovala akvarelem, jak jste si mohli na mém blogu přečíst zde.
Ale jak šel čas, tak jsem přece jen chtěla dodat akvarelu dotek pastelu a zde je výsledek.
Poslední dobou jsem pastely lehce zanedbávala a hlavně jsem si to uvědomila, když jsem našla nové pastely pod stromečkem. Už mi prostě chyběly. Zjišťuji, že nejsem schopna vyměnit pastely za jiné médium – jedině jen krátkodobě, dočasně...A na křehké sny se hodí jedině křehké pastely...:)
Zatím všechny mé akvarelové studie po čase došly pastelového dotvoření. Zjistila jsem, že prostě nejsem ten správný typ pouze na akvarel, nejspíš nemám tu trpělivost anebo mi prostě pastely dávají přesně to, co potřebuji, tak nač to měnit. Mám ráda to míchání pastelového prášku přímo na papíře - líbí se mi, že můžete vytvořit pastelem jemnou abstrakci stejně jako hyperrealistický obraz. Já sama se pohybuji někde mezi tím.

 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Vám za návštěvu a komentáře!
Thank You for your visit and comments!