čtvrtek 27. prosince 2012

Vánoce pro kočku - Christmas for Cat


Doufám, že si všichni užíváte krásné a pohodové svátky se svými rodinami, přáteli či kočkami :-).
I já užívám vánočního volna k tomu, abych byla se svou rodinou, přáteli a kočkami více než ve všední dny.  Nicméně trávím vánoční svátky bohužel taky i s nezvanými hosty - bacily.
Odtud ten trochu dvojsmyslný název. Vlastně ani moc nerozumím tomu, proč se v našich končinách říká, že když je něco nepovedené, je to pro kočku - jak by tomu taky kočkomil mohl rozumět, že. Nicméně tento dvojsmysl se hodí. Kromě trávení času s rodinou a přáteli jsem si plánovala ve volném čase hodně kreslit a pobývat v ateliéru, ale člověk míní, život mění...Díky nachlazení trávím své volno naprosto pasivně na gauči - čtením severských detektivek  a sledováním pohádek v televizi. Ale i když si proto trochu zoufám stále doufám !-), že moje múza (nebo spíše múzák .-D) na mě čeká v ateliéru s plnou náručí nápadů a inspirace....a že něco stihnu ještě letos...

 
kočičí majordomus dohlíží na stromeček
 

Ešu nejvíc fascinoval můj dárek...
 určitě tušila, že jsou v něm nové pastely :-D

náš kocour senior miluje rozbalování dárků
a válení v dárkovém papíře


kočičí přání od mé dcery
a kouzelná tužka od pana Gustava Klimta :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Vám za návštěvu a komentáře!
Thank You for your visit and comments!