čtvrtek 13. prosince 2012

Dekorace * Filigránový vánoční stromek – Decoration * Filigree Xmas Tree



Když jsem dnes otevřela svůj blog, bliklo na mě číslo 6000 návštěv.
D Ě K U J I   V Š E M!!
Velmi mě to potěšilo, a tak jsem si řekla, že k tomuto jubileu zase přispěju něčím do blogového mlýna...
A když jsou ty vánoce bude to téma vánoční dekorace.

Ti, kdo rádi tvoří, si jistě během adventního času vyzdobí byt svými vlastnoručními dekoracemi (ti, kdo netvoří, si hold nějaké koupí). Dnes mám tip na jednu takovou vánoční dekoraci. Je třeba říct, že to chce trochu námahy (ale vzhledem k tomu, že moje dcera byla ve dvanácti přeborník na filigránová zvířátka, tak se to zvládnout dá). 
Zde je návod:
Stromeček z obrázku č. 1 si vytiskněte na papír formátu A4 (nejlépe rovnou na tu kreslící čtvrtku) a okopírujte ho na běžnou  kreslící čtvrtku. Je třeba mít stromečky dva, aby se vytvořil 3D efekt. No, a potom podle obrázku č. 2 vyřezávejte tmavé plochy. Osobně doporučuji kombinaci řezáku na papír (ulamovací nožík) a zahnuté manikúrní nůžky. Je to piplačka, přiznávám, ale ten efekt za to stojí. Oba vyřezané stromečky se pak přeloží na půl, jak je vyznačeno uprostřed a sešijí se k sobě. Já jsem použila stříbrnou tenkou nit, působí to ozdobně, ale stačí nit bílá nebo v barvě papíru.

Obrázek č. 1
 Obrázek č. 2


Přeji Vám krásný tvořivý adventní čas :-)


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Vám za návštěvu a komentáře!
Thank You for your visit and comments!