neděle 26. srpna 2012

Botanická zahrada – Poslední část

                                                  Tropický a citrusový skleník


                                       http://mfrohlichova.rajce.idnes.cz/Macro/
  
Dnes tedy avízovaný poslední díl fotek z botanické zahrady – tentokrát z tropického a citrusového skleníku....
Všeobecně je léto, dovolená a prázdniny spojené s novými místy a zážitky...
I když jsem necestovala nikam daleko, i pro mě byl celý srpen takovým měsícem čerpání inspirace z návštěvy nových míst, ze setkávání s novými lidmi, posloucháním nové hudby atd., takže se tento měsíc na mém blogu objevuje více fotografií než kreseb a maleb..
K tvorbě nutně patří získávání inspirace, aby měl člověk z čeho čerpat náměty či myšlenky, ale pak to znamená, že je méně času na samotnou tvorbu.. K tvoření se člověk musí ponořit do sebe, dopřát si nutný klid k tomu, aby se mohl koncentrovat – a toto bych si teď opět chtěla dopřát. Více času trávit malováním u  stolu či  stojanu než „běháním za Múzami“:-)....
Poslední měsíc jsem také dost probírala své dosavadní kresby a malby a vybírala jsem a plánovala, které zarámuji a pověsím v ateliéru, a které nabídnu k prodeji na podzim. Mám taky v plánu udělat takovou mini virtuální výstavu svých obrázků na svých stránkách...
Tak doufám, že se vše zdaří a Múzy budou stát při mě :-D...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Vám za návštěvu a komentáře!
Thank You for your visit and comments!