pondělí 6. srpna 2012

SUNflower - Slunečnice



Dnešní obrázek je slunečný letní pozdrav všem - jelikož má tato květina v názvu slunce, myslím, že je dnes více než na místě....Nedávno jsem si koupila několik slunečnic a opět jsem nafotila sérii zátiší se slunečnicemi a nějaké to makro slunečnice. Mám ráda kontrast mezi žlutou slunečnicí a modrofialovým pozadím - není to nic objevného, ale líbí se mi právě proto, že mi tolik připomíná slunce a letní oblohu a člověk může později, když už si sluníčka tolik neužijeme, načerpat trochu té sluneční záře z obrázku.....Nedá se nevzpomenout na slavné van Goghovy Slunečnice, ze kterých sálalo intenzivní slunce z Francie a právě van Gogh proslavil tyto květiny i tím, že je komponoval do neokoukaných pozic a používal i zajímavé barvy pozadí či vázy. Většinou do té doby byly slunečnice znázorňovány s hnědým pozadím, ale Vincent se barev každopádně nebál a tím inspiroval samozřejmě nejednoho z nás, kdo do slunečnic fušujeme :-)...Určitě se tedy k tématu slunečnic budu vracet a zkoušet různé kombinace barev a vzpomenu přitom na Vincenta :)...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Vám za návštěvu a komentáře!
Thank You for your visit and comments!