sobota 4. srpna 2012

BEST OF 2011 - 2012

                                        © My pastel paintings by Marcela Fröhlichová

Dnešní den mě přiměl lehce bilancovat :), protože je to dnes už rok, kdy jsem začala publikovat svoje obrázky a také komentáře na internetu na stránkách http://www.mojepastely.estranky.cz/fotoalbum/.
Právě 4.8. 2011 to vše začalo, za ten rok se toho událo hodně, některé věci bych i ráda zapomněla
(jako vážnou nemoc, která mě zaměstnala na třičtvrtě roku), ale nadruhou stranu jsem také spoustu hezkých věcí objevila, namalovala 105 obrázků, obrazů a skic dohromady, ledacos se naučila nejen v malování, ale i v životě a doufám, že se i nadále bude moje tvorba vyvíjet k lepšímu :-) a život bude touto tvorbou obohacený - a to nejen můj...
A přestože je tento blog o nějaký měsíc mladší než mojepastely na estránkách, takže jeho narozeniny teprve příjdou, myslím, že si můžu dovolit otočit se za minulým rokem už teď.....:-)
Proto jsem pro dnešní den vytvořila tuto koláž - takové mé best of 2011-2012....

Ale minulost už minula a nelze ji změnit a budoucnost teprve příjde a nevíme, co nás čeká, takže není nutné plánovat příliš dopředu....důležité je žít přítomností a užívat si každou chvilku i sebeobyčejnější....
Nastíním jen malinko, co mě čeká v mém tvoření v nejbližších dnech. Konečně jsem se dostala do botanické zahrady v Olomouci, odkud jsem si přivezla tři sta fotek, především makro, takže mě čeká probrat se fotkami, vybrat nejlepší a určitě nějaké budu i publikovat zde a především na stránkách rajce.net. Až se zvednu od počítače a psaní, půjdu dopracovat jeden květinový obrázek, pak budu v příštích dnech pracovat v ateliéru na zmíněné zakázce a budu přemýšlet nad dalšími motivy k malování a k tomu všemu se budu těšit na psaní blogu a na všechny komentáře a zpětné vazby od Vás, kteří můj blog čtete a líbí se Vám moje pastely.... Krásný letní den Vám všem!!!!!!!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Vám za návštěvu a komentáře!
Thank You for your visit and comments!