úterý 10. července 2012

Série Růže - koláž


Dneska bych chtěla svou monotématickou sérii Růže uzavřít fotokoláží. V programu Picasa, který je volně ke stažení na Google jsem objevila skvělou věc, kterou zatím mé fotoprohlížeče a programy na úpravu fotek neuměly a to je právě zmíněná koláž. Z tvorby koláží jsem momentálně unešená...
Tato koláž mi pohromadě ukáže všechny obrázky ze série a já můžu porovnat, popřemýšlet, co bych třeba udělala jinak, co se povedlo, která růže se mi líbí nejvíc atd. Je to pro mě takové zhodnocení.... A která růže se nejvíce líbí Vám, černobílá či v barvě, osamělá růže či dvojice růží nebo snad Tři Grácie?

P.S: I když momentálně pracuji na jiných tématech, k tématu růží se jistě opět vrátím a budu přidávat do série další obrázky - protože už jsem si hned vyfotila nové růže :-D......

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Vám za návštěvu a komentáře!
Thank You for your visit and comments!