čtvrtek 28. června 2012

Kresba růže I. černobílá




Dnešní kresba je černobílá. Poslední dobou jsem se natolik ponořila do barev, že jsem si až teď uvědomila, že už téměř nekreslím tužkou či uhlem. Takže proto dnes po dlouhé době opět černobílá variace. Stejnou růži mám rozpracovanou i v barvě, takže bude pro srovnání příště. Teď se chystám udělat pár kreseb tužkou, nafotila jsem si rozkvetlé růže, takže vyzkouším, co udělá tužka s uhlem a možná zkombinuji i nějakou barvu. Růže jako královna květin mě velmi láká ke kreslení právě množstvím okvětních lístků, které tvoří malý, ale krásný labyrint, který mě baví rozplétat a perfektně se na těchto plátcích květů studuje hra světla a stínu...

Tento víkend asi nebudu v ateliéru rozpracovávat nic nového, spíše dodělám doma menší věci a nějaké „remaky“ a vzhledem k tomu, že si dnes školáci jdou pro výsledky své půlroční práce a začínají dvouměsíční letní prázdniny, zřejmě budu někde venku se svými dětmi příp. kdyby bylo příliš horko se budu schovávat někde ve stínu a lenošit :-D...
Přeji všem krásné prázdniny a léto plné sluníčka a vody. A těm, kdo v pondělí jdou opět do práce a žádné prázdniny nemají (jako třeba já :-) přeji víkend plný odpočinku!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Vám za návštěvu a komentáře!
Thank You for your visit and comments!