pondělí 4. června 2012

BOMBA!!!!! NOVÝ FOŤÁK


                                                   OLYMPUS PEN E-PL2
                                                     Můj nový mazlík :-D




Dnešní novinka se týká mého malování pouze nepřímo, ale velmi silně ovlivní moje fotografické výstupy. Splnila jsem si svůj velký sen a pořídila si digitální zrcadlovku z kategorie „mirrorless“. Nebudu se tu rozepisovat o technických parametrech (raději jsem vložila přímo portrét mého PENa), koho to bude zajímat stačí dát do googlu OLYMPUS PEN E-PL2. Nadnáším se metr dvacet nad zemí díky své nové hračce :-D. 
Je v krásném designu s retro nádechem.
Plánovala jsem, že si pořídím nový fotoaparát až později během let, 
ale naskytla se neuvěřitelná koupě, o které jsem se dozvěděla díky mému kolegovi,
který má velký přehled o foťácích a koupil si ho taky, a jeho úsudku velmi důvěřuji. 
Stalo se to tak, že Olympus letos dal na trh novou řadu Olympus PEN „trojku“, a tak se vyprodávali řady jedna a dvě (dvojka je můj) s téměř padesátiprocentní slevou, což byla pro mě zásadní informace. PEN je přesně ten typ foťáku, který jsem si přála (akorát jsem nevěděla, že už existuje:) a to je kompromis mezi kompaktem a velkou zrcadlovkou. Velikostí je totiž jako větší kompakt a má výměnné objektivy. Chtěla jsem foťák menší velikosti, nechtělo se mi nosit na procházkách s těžkou zrcadlovkou, ale chtěla jsem, abych měla možnost dokupovat si příslušenství – především objektivy. Brousím si zuby na makro objektiv pro mé kytičky, ale to bude muset počkat. Nejdříve musím splatit tento malý zázrak. Je to samozřejmě také určitá forma biče, protože půlku jsem zaplatila ze svých rezerv a půlku si půjčila, ale ta radost se nedá ničím vyčíslit. Mám narozeniny a vánoce dohromady :-D. Lítám s foťákem na krku a zkouším všechny režimy, má skvělé umělecké filtry a samozřejmě nejvíc zkouším makro, učím se pracovat s clonou a expozicí....Těším se, jak budou mnohem lépe teď nafocené i moje malované obrázky. Každý máme nějaký ten svůj sen nebo i více snů, a ty jsou pro život velice důležité. Ještě dnes pomalu nevěřím, že jsem si tento svůj sen mohla splnit.... 

                                           Kočičí mazlík objektivem Olympus PEN :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Vám za návštěvu a komentáře!
Thank You for your visit and comments!