středa 6. února 2013

Ze skicáře # 4 + DÁREČKY From the SketchBook # 4 + GIFTS



Fotografie mých orchidejí už jste viděli minulý týden a dnes přišla řada na skicy. Zkoušela jsem si kresby třemi různými technikami - tužkou, perem a pastelkami. Ještě jsem nevyčerpala všechny motivy orchidejí, takže si myslím, že ještě budou i skicy orchidejí č. 2. A do třetice všeho dobrého a možná i zlého plánuji namalovat i nějaký ten obrázek orchideje akvarelem a pastelem. Do té doby se mi v hlavě usadí už přesná vize obrázku. Upřesnění této vize hodně pomáhají právě skicy. Nad čím ještě dumám je kompozice a barevné ladění...
Doufám, že i tentokrát Vás moje orchideje potěší.

P.S.: A jako poděkování jsem pro Vás připravila dva drobné dárečky z mé dílny - u příležitosti 10.000 shlédnutí  mých stránek. Velice mě těší zpětná vazba od Vás, takže jediné, co je třeba udělat, aby k Vám malý dáreček ve formě autorského přání doputoval je - nechat tady  pod tímto postem Váš ctěný komentář.
Ze všech komentujících pak vylosuji - pod dohledem státního notáře :-D - dva vítěze, kterým pošlu poštou dáreček jako pozornost ode mě. Dáreček pošlu kamkoliv na světě, takže se mí milý čtenáři nebojte komentovat :). Komentovat můžete do příštího čtvrtku (včetně) tedy do 14.2 do 24 hod. V pátek oznámím vítěze.

Děkuji Vám, že jste tady se mnou!!



You´ve already saw my orchid photos last week and the orchid sketches are in the order now. I´ve tried the sketches with three different techniques - pencil, pen and colored pencils. I have further orchid motives so I think there will be an orchids sketches No. 2, too. And for the third time I am planning to paint  the painting of orchid with watercolor and pastel, too. I hope I will have the complete vision of painting in my head soon. Now I am thinking about composition and color combination....
I hope you will enjoy my orchids again.
P.S: I´d like to thank you on the occasion of 10.000 views of my blog and I have prepared little gifts from my studio (an author´s postcard) for you. I am enjoying a feedback from you very much, so everything what you have to do to get this gift is to leave the comment under this post.
From the all commenting I will allot two winners - to whom I will send the postcard from my studio. I will send the gift everywhere in the world, so don´t be afraid to comment :-).
You can leave the comment untill the next thursday - 14th february (including). On Friday I will announce the winners.
Thank you for being here with me!!









9 komentářů:

  1. The drawings are gorgeous, I can't wait to see the painting.

    Congratulations on your 10,000 view.

    OdpovědětVymazat
  2. wow.great drawings!!!!!I wait to see the colors-))))
    kisses+hug-))
    Christa
    Thank you for your loverly words-)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné obrázky, čerpám z nich inspiraci, ale moje pokusy jsou zatím dost chabé. Mám problémy s technikou.
    Těším se na další.
    Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Jitko, díky za návštěvu, těší mě, že Tě můžu inspirovat. S technikou je to vždycky trošku těžší, mě pomohlo hodně a často trénovat, aby se technika poddala :) Krásný den

      Vymazat
    2. Ahoj Jitko, jako vítězka mé mini soutěže - prosím, pošli mi na můj mail mfrohlichova@atlas.cz svoji poštovní adresu, kam Ti můžu poslat malý pozdrav z mého ateliéru. Krásný den!

      Vymazat
  4. Yay..so wonderful and generous of you! Such gorgeous art as always!I love your drawings..so expressive and full of beautiful details..and love the pink bloom..very uplifting and poetic!
    Wishing you a sparkling day..hugs
    Victoria

    OdpovědětVymazat
  5. Gratuluji k 10 000!
    Moc se mi líbí ta perokresba (je-li to perokresba :)), kéž bych to taky tak uměla :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc! Je to perokresba, a zrovna u ní jsem měla smíšené pocity, že by to mělo být lepší - takže jsi mě potěšila - tuhle techniku teprve zkouším...Já zase obdivuju Tvoje portrétní fotky, já moc na lidi nejsem :) o to víc se mi líbí, když to někdo fakt umí...

      Vymazat
    2. Ahoj Ceranno, jako vítězka mé malé soutěže - pošli mi prosím na můj mail mfrohlichova@atlas.cz svoji poštovní adresu, kam Ti můžu poslat malinký pozdrav z mého ateliéru. Měj se krásně! Marcela

      Vymazat

Děkuji Vám za návštěvu a komentáře!
Thank You for your visit and comments!