pondělí 11. února 2013

Vzpomínka na loňské léto - The Memory of Last Summer


Nevím, jak Vy, ale na mě už je ta zima dlouhá :). Ve vzpomínkách se vracím k loňskému létu, abych se zahřála na duši. A vzpomínky se prolínají i do kreseb. Dnešní kresba měla být původně pouze studií k většímu obrazu, ale nakonec jsem se do ní nějak zakousla a vyšel z toho plnohodnotný obrázek. Kreslila jsem pastelkami na běžnou čtvrtku. Toto zátiší jsem si naaranžovala v létě, když jsem si koupila malé slunečnice, k nim jsem přidala můj oblíbený letní klobouk a šátek a zátiší bylo na světě. Použila jsem lehce melancholické barvy, abych vyjádřila ten pocit vzpomínání...Už se zase těším na léto :)...A co Vy?
---
This winter lasts a long enough for me. I remember the last summer to warm my soul. And my memories appear in my drawing, too. I supposed this drawing will be just a study for bigger painting but I focused on it so much that I have created complete picture. This still life I arranged last summer, when I bought small sunflowers, I added to them my favorite summer hat and scarf...and still life was done. I have used a little melancholic colors to express the feeling of recollection. I am looking forward to the next summer....And what about You?

3 komentáře:

  1. Lovely colour combo - sunshine and a cooling breeze.

    Summer cannot come soon enough for me, winter seems to have been around for far too long. I feel the need for the sun on my skin.

    OdpovědětVymazat
  2. Už mám pocit, že bez léta umřu... Díky za slunečnice!

    OdpovědětVymazat
  3. This is a beautiful drawing...Love the hat..and yes, I am looking forward to the warmer weather!!

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za návštěvu a komentáře!
Thank You for your visit and comments!