úterý 26. března 2013

Křehká krása makrofotografie - Fragile Beauty of Macrophotography

Pokud už chvíli sledujete můj blog, víte, že mám ráda makrofotografii. Dnes mám pro Vás pár mých nových fotografií, které jsem pořídila mou zbrusu novou makro předsádkou na objektivu mého miláčka mirrorless zrcadlovky Olympus PEN E-PL 2.
Podle kalendáře je jaro, takže jsou na fotkách i květy jarní, ale protože venku nadále zima bojuje s jarem - mé fotky focené venku to reflektují....
Ať se Vám libí....
Budu ráda, když mi napíšete Vaše dojmy do komentáře..
----
As long as you are following my blog you know I love macrophotography. Today I have for you a few  new photos I have taken with my brand new macro conversion lens on the lens of my darling mirrorless camera Olympus PEN E-PL 2.
There is a spring according to a calendar, so here are some spring flowers, but because outside my studio there´s winter fighting with the spring - my photos taken outside reflect it.
Enjoy them....
I´ll be glad to read your impressions in comments...

A hudební doprovod v podání skupiny  Apocalyptica a píseň On the Rooftop with Quasimodo
 ......And music by Apocalyptica and song On the Rooftop with Quasimodo















6 komentářů:

  1. Magnificently beautiful!! These are all so fantastic..yay..so happy you got a new lens..how exciting to play with! I love the brittle leaf especially..and love that dried floral- seed pod drooping over..I love when you can " feel" the energy of an image...exquisitely done! Shine on..all powerful and beautiful!
    Hugs..thanks for sharing so much creative magic!
    Victoria

    OdpovědětVymazat
  2. okouzlí vaše fotografie talento.Opravdu magické fotografies.Prani všechny radostné a barevné jarní lásky
    spousta polibky
    Christa-)))

    OdpovědětVymazat
  3. Aha, koukám, že ten můj koment se někde zatoulal. Takže, sušiny strašně moc ráda fotím také a makro vůbec. Jestli chceš, můžeš se u mne na blogu podívat v rubrice Makro, něco je i v Květy. Já nejsem fotograf profík, jen zapálený amatér, ale tvá makra se mi líbí. Já když fotím třeba orchideje na makro, nebo vůbec tak mi většinou vzniknou fotky typu atlas květin. U tebe je vidět že se zabýváš i ateliérovkou a na těch fotkách to je vidět. mají krásnou kompozici. Zkoušela jsem jednou nebo dvakrát fotit aranžované předlohy, jak se mi to (ne)povedlo můžeš posoudit v rubrice Trapné pokusy o umění článek Kontrasty.

    OdpovědětVymazat
  4. Jo, a tvé kresby jsou nádhernén klobouk dolů :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Také velmi ráda fotím makro, a vůbec, neznám snad nikoho, kdo by makro rád nefotil:-) Podle mě každá makrofotografie má něco do sebe, stejně jako ty Vaše;-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za návštěvu a komentáře!
Thank You for your visit and comments!