čtvrtek 29. března 2012

Ze skicáku

Studie tanečnice, tužka
Dnešní obrázky ze skicáře jsou studie tanečnice flamenca. Chtěla jsem zkusit zcela nový námět, který jsem ještě nedělala a to ztvárnění pohybu, tance, vyjádření vášně a emocí, a k tomu je myslím jako model tanečnice flamenca ideální. Ale právě proto, že je to pro mě spíše nové, tak jsem si řekla, že musím udělat několik studií, abych na finálním obraze nedělala velké chyby, protože zachytit pohyby při takovém tanci je náročnější. Většinou si k obrazům dělám jen studii barev, které bych chtěla použít a zkouším, jak spolu budou fungovat nebo teprve hledám barevné ladění, ale tentokrát je potřeba potrénovat anatomii a kresbu poněkud intenzivněji.
Apropos hudba – hudba má pro mě velký význam i při mém tvoření a většinou mám při malování v uších sluchátka s hudbou (pokud maluji doma mimo jiné to skvěle utlumuje zvuky, které vyrábí moje děti:)). V MP3 mám stabilně repertoár finské skupiny Apocalyptica, při které se mi skvěle maluje. Kombinace vážné hudby s „tvrdší“ muzikou je pro mě dokonalá a cello jako nástroj má pro mě neskutečné kouzlo a neomrzí se mi. Slyšet a vidět tuto kapelu na koncertě v Praze opravdu stálo za to, a při některých sólech cellistů, to byl až duchovní zážitek a to nijak nepřeháním. Před nějakou dobou jsem dostala tip na skvělé stránky, kde si člověk může online poslouchat hudbu,kterou si vybere, tak přikládám odkaz na tyto stránku a hudbu Apocalypticy:





Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Vám za návštěvu a komentáře!
Thank You for your visit and comments!