sobota 19. května 2012

Květy v modrém

                                                     "Blossoms in blue"
                                             watercolor with color pencils

Dnešním obrázkem pokračuji dál v kresbě květů, které jsem za duben a květen stihla nafotit. Příroda se rychle mění, a to, co před chvíli kvetlo, už září jen zelenými lístky. Jsem ráda, že jsem letos té krátké chvíle kvetení dostatečně využila, protože občas se mi stávalo, že jsem chtěla fotit květy, ale než jsem si našla volnou chvíli, tak už většina odkvetla. Nedávno jsem také šla s dcerou na procházku hlavně proto, že jsem věděla, že by někde poblíž měla kvést řepková pole. Žluť řepkových polí se v krajině krásně vyjímá,a tak doufám, že některé fotky použiju i na malování....Dnešní obrázek jsem malovala ve formátu 15x21, je to tedy malá kresba a po delší době jsem ho dala do rámečku a pověsila. Většinou své obrázky větší či menší nerámuji. Popravdě, přistupuji k nim velice kriticky a výsadu zarámování si vyslouží jen ty nejlepší (které stejně časem vystřídají ještě povedenější :-D). A mimojiné rámování a paspartování je samozřejmě finančně už náročnější záležitost. Oblíbila jsem si nakupovat rámy různých velikostí a barev v IKEA, kde je nejucelenější nabídka a ceny jsou velmi dobré. Když potřebuji pasparty, našla jsem si skvělé stránky, kde se dají objednat naprosto originální velikosti, přesně tak, jak potřebuji na daný obrázek. (až najdu ten správný odkaz určitě ho umístím na svých stránkách). Bezpochyby je to ale tak, že rám je koruna obrazu. Vždycky  mě baví sledovat, jak se najednou obrázek změní, když dostane pěkný rám i paspartu...Obrázky, které nerámuji, skladuji ve vázacích složkách různých velikostí, momentálně mám 4 složky rozdělené podle velikostí obrázků - a to desky 50x70, 40x50, formát A3 a A4. Tyto složky by se měli dát běžně pořídit v každé lepší prodejně výtvarných potřeb.



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Vám za návštěvu a komentáře!
Thank You for your visit and comments!