pondělí 7. května 2012

Květy Azalky




                                                          Azalea Blossoms
                                             drawing, watercolor with color pencils
Dnešní kresba je opět květinová, jak jinak, když je květen a všechno vesele kvete :). Já jsem ve svém živlu, co se týče květin. Ale pro alergiky to asi není ten správný prožitek a vzhledem k tomu, že mám doma tři, si užijeme i tu stinnější stránku kvetení...Ale to je život.
Květiny azalek jsou nádherné ve všech svých variacích a mám spousty fotek, které mě inspirují ke kreslení, z arboreta u Opavy, kde se specializují právě na rododendrony a azalky.
Tato kresba je opět kombinací akvarel-pastelky, kterou jsem si poslední dobou oblíbila....výsledkem jsou krásné syté barvy a pastelky umožňují energické šrafování..Můj plán na tento týden je dodělat větší krajinu, která teď momentálně odpočívá na stojanu a zpracovat nějaké zátiší ve skicách. Uvidím, jestli bude i nějaká náladička na abstrakci atd. Nicméně udělat si malinký plán i v kreslení mi pomáhá neustále systematicky pracovat a využít tak volný čas k malování co nejlépe, abych nemusela sednou ke stolu, když mám volno a zjistit, že vlastně nevím, co budu tvořit.
Hodně mi také pomáhá zpětná vazba od lidí, kterým se mé obrázky líbí, navštěvují mé stránky i tento blog a dokáží podpořit i konstruktivní kritikou a radami. To vše je velmi povzbuzující a nutí mě to stále na sobě pracovat, a pravidelně přispívat do tohoto blogu.
Díky všem :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Vám za návštěvu a komentáře!
Thank You for your visit and comments!