středa 11. dubna 2012

Skica fialky

"Fialky", pastelky, A4

Když vybírám námět na nový obraz nebo skicu, většinou se probírám mým fotoarchívem, někdy dlouze přemítám, kterou svou fotku vybrat, co bych tak mohla zkusit, co bude odrážet moje momentální rozložení....Někdy ale námět ke mě příjde sám, jako třeba tato téměř naivní kresba, moje mladší dcera mi z venku se šťastným úsměvem donesla kytičku fialek - no, kterou mamču by to nedojalo, no a já jsem ještě k tomu mamča, která to zvěční na papír :-D. Neřešila jsem nijak kompozici, kytičky jsem neupravovala, jak mám ve zvyku, tak,  jak mi je dcera dala do skleničky, tak jsem je ztvárnila, dva dny naplňovali pokoj vůní a svou květomluvou hovoří i z mého skicáku. Tuto skicu jsem si udělala v pauze, kdy na stojanu "dozrává" můj velký obraz...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Vám za návštěvu a komentáře!
Thank You for your visit and comments!