pondělí 18. května 2015

Foto pozdrav z Prahy

Pěkný den přeji,

a že ty dny jsou opravdu pěkné.
A to je důvodem, proč jsem pořád někde v éteru a na paměťové kartě mého nového foťáku se hromadí fotky, hromadí se zážitky....a člověk nemá stání, ani aby to všechno zpracoval :-)

Praha je moje láska - do slova a do písmene.
A v posledním měsíci se mi poštěstilo dokonce dvakrát se tímto velkoměstem mihnout a aspoň na chviličku mezi jednáními a schůzkami si dát krátké rande s městem. Vždycky lituju, že to není na dýl, a že jsem nestihla zase navštívit všechna svá oblíbená místa...ale tak to prostě je.
Než se bude něco zásadního dít v mém ateliéru, protože se v něm tak nějak všechno zastavilo v procesu - tím, že hlavní ateliérnice je v terénu/plenéru, dám sem aspoň nějaké své foto-úlovky...
Tentokrát kousíček velkoměsta mého srdce.

 Skvostná architektura mi prostě dokáže vyrazit dech...

 Nábřeží prostě miluju, tentokrát jsem se nedostala dál než na Slovanský ostrov

 Austrálie v Praze? :-)

Jen tak si plout po Vltavě.....


Která jsou Vaše oblíbená místa?

2 komentáře:

  1. Karlín Karlín Karlín ;-) Ale jinak Prahu nemám moc prozkoumanou, takže bych ráda poznala více ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Klárí souhlasím - Karlín je úžasný! Já sice nemám zatím Prahu prolezlou durch, ale bydlela jsem tam, takže některá místa jsou naprostá osobní srdcovka a pak jsou ta fotogenická místa, kam se prostě člověk furt vrací, protože je tam hezky :-)...Takže určitě tady nejsou pražská místa naposled....!-)

      Vymazat

Děkuji Vám za návštěvu a komentáře!
Thank You for your visit and comments!