středa 11. února 2015

Love Story

Hezký den přeji,

v mém tvořivém úsilí mě poslední dobou oslabují chřipky a ostatní neduhy, které chodí po členech naší rodiny.
Ale přesto jsem se minulý víkend vyloženě hecla. Na jeden zátah jsem vytvořila (a nafotila) plánovanou novou kolekci dekorativních polštářků, dorazily mi totiž netrpělivě očekáváné vytištěné návrhy.
A tak jsem se vrhla do práce a úspěšně se hrbila u šicího stroje, čemuž jsem už tak odvykla, že jsem se pak musela následně "napravovat" cviky z jógy. :-)
Kolekci jsem nazvala "Love Story".
Moje love story je o tom, že miluju tvoření, nemůžu bez toho být, potřebuju vyjádřit svou neklidnou mysl a zaměstnat své neklidné ruce :-)...
Jsem moc ráda, že jsem tou láskou nakazila i moje dvě holky, které mi jsou partnery "ve zločinu z vášně", podporují mě, přicházejí s nápady a inspirací, dokáží i technicky pomoci tam, kde já ještě ve znalostech pokulhávám.
Celé se to rýsuje jako rodinný podnik, který nás baví.
Jasně, když se tvoří kolekce jde všecko stranou, úklid i běžná agenda a oběd se zvládá "na rychlovku".
Ale ten pocit z dobře vykonané práce, z toho , že se podařilo ideu z hlavy dostat do reality je nenahraditelný, uspokojující.
A pak už nastává ta nervózní chvíle předložit dílo publiku.....
Jaká je Vaše love story?

PS: Celá kolekce je k mání na fleru ZDE.










8 komentářů:

  1. Velmi pekne. Ak by boli zelene, skvele by sa mi hodili do obyvacky.
    /kaviareň/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju pěkně! Zelené jsou taky v plánu !-), určitě něco vymyslíme :-D

      Vymazat
  2. Nejvíc se mi líbí s růžemi :-) a úplně nejkrásnější ze všech je ten zvědavý kočičák :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujů! Zvědavá Amy nemá chybu, musela jsem ji nafotit při činu :-D

      Vymazat
  3. Nádherné! Ty s růžemi jsou perfektní. Zvědavá kočička je roztomilá, copak je za plemeno? Připomíná mi siamku. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anet moc děkuji! Kočička je ragdoll - "hadrová panenka" :-)), jsou vybarvené jako siamky, akorát jsou chlupatější, ale Amy není z těch nejchlupatějších odrůd :-), takže siamku připomíná ještě více, a taky je tak hlučná jako siamka a zvědavá jak čert :-D

      Vymazat

Děkuji Vám za návštěvu a komentáře!
Thank You for your visit and comments!