středa 12. března 2014

Alii in Wonderland: Kousky z portfolia....

Zdravím Vás,

jak tak koukám, datum posledního příspěvku je dávno před měsícem. 
Bohužel je to tak, únor byl na mou tvorbu velice chudý - hromadily se starosti, nemoce a nedostávalo se energie ...
Musím říct, že jsem měla už velký absťák - nedržet už tak dlouho v ruce tužku ani pastel, a tak jsem kletbu v pondělí zlomila a načala další obraz....
Za tu dobu, co jsem nečinná v malování, jsem alespoň fotila a fotky směruji na svůj "každodenní" blog ZDE...
Ale je mi líto, že je zde takové ticho a prázdno, tak bych ráda vyplnila tuto prázdnotu tvorbou mé dcery, která na rozdíl ode mě tvoří denně. To že, úspěšně zvládla talentové zkoušky ji hodně nakoplo a tvoří jako nikdy....No, ta správná motivace je potřeba :-)
Dcera se mnou často své obrázky konzultuje, za což jsem hodně vděčná, i když se jí do toho fakt snažím nijak nekecat :-D, spíš ji hodně obdivuji a její píle mě inspiruje....
A hlavně obdivuji právě to, že je schopna malovat věci, postavy a různá zvířata z hlavy.....
Závidím ji svým způsobem (v dobrém) to, že má otevřenou bránu do světa fantazie. Já ve svém věku a při svých každodenních povinnostech cítím, že u mě už to tak spontánní není.
Zdá se mi, že v určitém věku se rozhoduje, jestli ta brána do světa fantazie bude stále otevřena dokořán nebo se pomalu uzavře. U mě se bohužel stalo to, že mě nikdo v mém snění a tvorbě nepodporoval a já se vydala jinými cestami, ztratila od kouzelné brány klíč a trochu zbloudila...
a brána na jedno dost dlouhé období zcela uzavřela....A stalo se to asi zhruba právě v těch patnácti či šestnácti letech....
Ale čas od času jsem na ty dveře do světa divů zaklepala a snažila se, aby mi bylo otevřeno. 
Ale když klepete jemně, nikdo Vás neslyší a navíc když klepete jen občas....
Pak se musíte rozhodnout, že prostě do toho světa chcete stůj co stůj - že ho potřebujete ke svému žití...a začnete na dveře bušit tak dlouho dokud Vám neotevřou...:-D
A když jsem vybírala jméno pro svou starší dceru, tak jsem měla na mysli právě Alenku v říši divů...O to víc mě těší, že Aja opravdu tuto myšlenku naplnila a je v říši divů jako doma...a že ji právě toto slovní spojení inspirovalo k její "přezdívce"...
A tak se tady budete moct setkat i s Alii in Wonderland a  její tvorbou....(než mi zdrhne na střední anebo si vytvoří svůj vlastní blog :-)....
A začneme tak nějak "od začátku" a to kousky z portfolia ke zkouškám, které tak dobře zvládla...
Celkem potřebovala ke zkouškám 20 prací, ale uvidíte zde jen výběr....
Ať se Vám líbí!







babiččina Čita


jedna z mých nejmilejších !-)

spící Macík

ilustrace k básni







7 komentářů:

  1. Tak Tvoje nejmilejší je i moje nejmilejší - nádhera, že teda koukám, smekám a myslím, že se stanu i její zákaznicí =D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak jasně, máme podobný vkus !-). Ó, to náš tedy moc těší, nějaký ten rodinný podnik asi budeme muset jednou otevřít :-D

      Vymazat
  2. To je úžasné! Je to holka šikovná! To musíš být pyšná. Opravdu povedená díla. Moc se mi líbí ti ptáci.
    Já už ty malířské dveře nechala zavřené, no vlastně líčím...tak aspoň trochu používám štětce :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Martinko, to víš, že jsem pyšná :-), jsem moc ráda, že ty moje "jablka" nepadají daleko od stromu. Zvířata a ptáky Aja kreslila nejčastěji, má jich i pár na zdi - fakt ji to jde.....
      No vidíš i to líčení je určitý druh umění...tak jsi make-up artist :-)

      Vymazat
  3. No tak já se nejvíc těším na to, jak za pár let budu machrovat, že tuhle slavnou umělkyni znám už dlouho :o)))
    A ta báseň je jako Krchovský, až mě to děsí.. :o))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Že jo teta, pak se budeme nadouvat pýchou :-), a já asi prasknu :-D...Strašně se mi ta báseň líbila i Ajina ilustrace :-D

      Vymazat
  4. Všechny jsou zajímavé a hezké :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za návštěvu a komentáře!
Thank You for your visit and comments!